تاریخ و ساعت بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر | تراکتور برای پرسپولیس بازی می‌کند! جریمه ۲۰۰ میلیونی تراکتور بازرسی هم به مسئله انتخابات هیئت فوتبال خراسان رضوی ورود کرد؛ دست نگه دارید، غیرقانونی است! شکست استقلال مطهری را بیمه می کند حضور بیرو مقابل سپاهان قطعی شد نکونام باز هم علیه خطیر سپاهان آخرین شانس اوسمار برای سرمربی‌گری پرسپولیس؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی بارسلونا و والنسیا| حضور در اروپا قطعی شد تعویض کاپیتان های پرسپولیس مقابل سپاهان خروج بردیا سعادت از لیست تیم ملی والیبال اوسمار روی بیرانوند ریسک می‌کند؟ تلاش کادر پزشکی استقلال برای رساندن سهرابیان به بازی با تراکتور قرارداد علیپور با ژیل ویسنته آخر فصل تمام می‌شود| احتمال بالای بازگشت به پرسپولیس سازمان لیگ مانع خرید کلی بلیت‌های پرسپولیس-سپاهان توسط بانک شهر سرنوشت اوسمار در دستان مورایس| لیگ را بدهد شانس ماندن ندارد تاریخ و ساعت بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا | در یک‌قدمی فینال قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی انجام شد چه مبارک خبری بود ... اعلام نحوه واگذاری سهام پرسپولیس ترجیحی به پیشکسوتان لواندوفسکی: توپ طلای ۲۰۲۰ حق من بود ملی‌پوشان والیبال به‌خط شدند
سرخط خبرها

افشای دلیل برکنار نشدن نکونام از فولاد

  • کد خبر: ۱۳۲۹۲۷
  • ۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۲
افشای دلیل برکنار نشدن نکونام از فولاد
قرارداد مالی قابل توجه جواد نکونام با باشگاه فولاد خوزستان یکی از موانع جدی مدیرعامل این باشگاه برای برکناری سرمربی ناکام این است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، نتایج ضعیف فولاد خوزستان در لیگ بیست و دوم انتقاد‌های بسیاری را نسبت به عملکرد جواد نکونام به دنبال داشته است. نکونام در ۷ بازی اخیر با فولاد خوزستان باشکست‌ها و تساوی‌های پی درپی صدای هواداران این باشگاه را درآورده، اما همچنان مورد حمایت مدیرعامل این باشگاه قرار دارد.

البته این حمایت‌ها چندان هم از ته دل نیست و حمیدرضا گرشاسبی، مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان که بعد از سومین باخت پی درپی فولاد مقابل ملوان در رختکن اعلام کرد نکونام همچنان سرمربی ما است، به این دلیل پشت سرمربی خود درآمد که برکناری این مربی به دلیل دستمزد قابل توجه هزینه گزافی را به دوش کارخانه فولاد خواهد انداخت.

البته تعطیلی لیگ فعلا به نفع باشگاه فولاد خوزستان و جواد نکونام شده و قدری از انتقاد‌ها فروکش کرده است، اما بعد از تعطیلات چنانچه همین روند ادامه داشته باشد، راهی جز برکناری نکونام از سوی مدیران فولاد باقی نخواهد ماند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->